Eloszor is Boldog Szulinapot Ancsa!!!
Ma a taborban egy par gyerek ralepett egy darazsfeszekre, es ossze-vissza csipkedte oket a darazsak. Amikor mendtem felszedni az Alexekat, benn voltak egy kis hazikoban, es a bejarattol oda radioztak nekik, hogy mire odaertem a kocsival, szaladtak ki es egyenesen beugrottak az autoba, mivel eleg sok darazs korozott meg mindig. Szerencsere a 3 gyerek akikek megcsiptek a darazsak jol voltak.
Fist of all, Happy Birtday to my sister Ancsa!!!
Today there was some excitement at camp. Some kids stepped on a wasp nest and got a few stings. They locked the rest of the kids inside a building and when I went to pick them up, they had to radio to get them ready, so I wouldn't have to get out of the car. I just pulled up to the door and they jumped in. There were still quite a few wasps flying around. Luckily the kids that got stung were all ok.
Wednesday, August 22, 2007
08.22.2007 Szerda
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


The Willow Tree
1 comment:
Nagyon köszönöm!!! :)
Én rettegek a darazsaktól.
Post a Comment